Ocak 13, 2013

gece gece nerden çıktı şimdi bebe?

tam uyuyorum ben moduna girmiştim ki, twitter'a dadandım. dürttü bir şeyler beni. sosyal medyanın her türlüsüne karşı olasım var zaten bu gece, yarın sabaha geçer diye umuyorum. hayır, maddi kaynağım bir yerde sosyal medya, ondan. addicted olmamla hiçbir ilgisi yok.

twitter'a dadanınca bu şarkıya da dadandım. buna sabahtan beri dadanmıştım ben gerçi. sabah yürürken yağmur yağıyordu, aklıma geldi. bir bir buçuk sene önce ne çok dinlerdim. yürürken hep loop'ta olurdu. yavaş yavaş başlar, sonra hızla yürürdüm birine, bir şeye koşarcasına. yağmur vardı birinde. üzgündüm ben, çok üzgündüm o gün.

değişiyorum galiba. ben eskiden üzgün olduğum anları silerdim. sadece mutlu olanlar kalırdı benimle. daha çok gülerdim. daha çok severdim. büyümek bu mu yani, kötü anıları da biriktirmek. cık sevmedim. ay ben zaten daha büyümedim de. gofretle kandırılmak isteyen küçük bir kız çocuğuyum hala. bi de bazen kocaman ayısına sarılmaya çalışan küçük kız çocuğu oluyorum.

ama babamdan oluyor bu böyle. bi de abimden. bi de kadir'den. biraz da furkan'dan. her dediğimi yapıyorlar. bana hayır demeyi becerebilen çıkmadı aralarından. annemi saymıyorum, o numaralarımı yemiyor. ay evet tatlım, insanların bana olan sevgisini kullanıyorum. kadir bana hala ayakkabı almadı ya, yine aklıma geldi, yine hırs yaptım. adam baya inat yaptı, almicam da almicam diyor. ben evden taşınırken ayakkabı dolabını ona paketletmeyeydim iyiydi.

neyse main subjecte dönersek, ne olduğunu unuttum, bir saniye okuyayım yazdıklarımı. ben düşündüğüm gibi konuşuyor, konuştuğum gibi de yazıyorum, çok feci çoook.

bebe'nin bu şarkısını loop'a aldım yine. yahu dedim bu kadın ne diyor acaba bu şarkıda. bugüne kadar da binlerce kez dinleyip hiç merak etmemiş olmam, bravo valla bana. anacım meğerse hatun kürtaj ve sonrasındaki duyguları anlatıyormuş. çevirisine ilk baktığımda epey cüretkar gelmişti sözler ama, baya yanlış yorumlamışım meğerse.

şarkı hala güzel de, eskisi gibi değil artık. karşı cinse duyulan bir aşktı benim düşündüğüm, çoluğa çocuğa değil. kusura bakmayın, gecenin bu saatinde sosyal mesaj veremeyeceğim. hem ben zaten çocuğum çirkin olursa diye de çok korkuyorum.


bi de benim  bu saatte arayıp çok gaza geldik, 2 saat sonra uludağ'a gidiyoruz, seni de alalım diyen canım arkadaşlarım var.

bi de bi can sıkıntısı var ki, sorma gitsin. literally. (iremmbb ve serkan'a selam olsun.)