Mayıs 29, 2011

umut fakirin ekmeğidir

hani bazı kadınlar güzelliği yeniden tanımlıyor ya beren gibi çok kıskanıyorum. hani bazı kadınlar ne yapsa yakışıyor ya azra gibi onları da çok kıskanıyorum. hani bazı kadınların bacak boyları nerdeyse benim bütün boyum kadar ya eva gibi onları daha da çok kıskanıyorum.
bunların hepsini anlayabiliyorum. insan "ben kadınsam onlar ne? onlar kadınsa ben ........? yok yok onlar kesinlikle kadın değil. biz aynı cinsten değiliz." diye geçiriyor içinden.
ama ben artık kendimi aştım. erkekleri de kıskanmaya başladım. mesela david burtka'yı kıskanıyorum, kendisi neil patrick harris'in sevgilisi olur. ya da murat boz'un sevgilisi kimse onu kıskanıyorum.
ben kadın halimle bulamıyorum böyle taş gibi adamları, onlar nasıl buluyor ya. haktan reva mı bu? neden sokaktaki bıyıklı amca, mahmut fatih falan değil de muratçığım, neilciğim gay? neden yani?
hem mis gibi karşı cins dururken niye kendi cinsine ilgi duyuyorsun arkadaşım. ben mesela; hiç, bir kadına ilgi duymadım. sen neden yapıyorsun bebeğim böyle şeyler? yapma. hayır yani bize de yazık.
en azından biseksüel olun da azıcık ucundan umudumuz olsun.