Mayıs 31, 2011

çalışkanım ben aslında

dört beş gündür hep kütüphanedeyim. uyanıyorum, hazırlanıp çıkıyor kütüphaneye geliyorum. evet cuma günü iki tane finalim var, o güne yetişmesi gereken bir adet de banka analizi projem var. ama benim mütemadiyen kütüphanede olmam bunlardan değil. tek sebep 3 gün sonra "unofficially graduated" olacak olmam.
ve daha gitmeden burayı çok özlemiş olmam. kütüphanenin havasını, akustiğini, at gözlüklü masalarını... en çok da kütüphane önü muhabbetlerini. sigara içmesem de sigara molası verip insanlarla sohbet etmeyi. hadi kahve içelim, siz de acıktınız mı ya, geçen senenin soruları mı bunlar, a-a bunlar birlikte miymiş... ve daha niceleri...
işte ben hep bu yüzden hep buralardayım. adam gibi çalışsam 2 saatte bitecek olan analizi 4 günde tamamlayabilmiş olmam da bu yüzden. house'un son 2 bölümünü kütüphanede izlemiş olmam da bu yüzden. bu yazıyı burda yazıyor olmam da hep bu yüzden.
gelirseniz ben hala buralardayım.
beklerim.