Mayıs 28, 2011

art and mind

birkaç saat sonra ilk final sınavıma gireceğim. ya da aslında o bana girecek.
finalde, yaklaşık 2,5 ay önce teslim ettiğim bir "sanat" ödevimin sunumunu yapmam gerekiyor. ben de dün sabahtan beri bir sunum hazırlamaya çalışıyorum. sunum dediğimde konuşacak ödevi anlatacak 4-5 cümle. ama bendeniz ödev konusunu hatırlamadığı için sunum şu saatte hala hazır değil.
ödevi kadına teslim ettim gitti. son 8 haftadır derse de gitmiyorum. yüzsüzlük edip "hocam ben birkaç(!) haftadır dersinize gelemiyorum. son derse de gelemicem. ama hani biz bi sunum yapıcaktık ya final yerine onu ne zaman yapayım ben?"diye mail attım. o da registrationın belirlediği tarihte yap dedi. şimdi bi de "hocam ben ödevimi pek hatırlamıyorum, siz bi hatırlatıverseniz" diyemiyorum. yüzsüzlüğün de bir sınırı var.
internet history'imi de bir halt var gibi temizleyip durmuşum. en son 21 mayısa gidiyor, çok eski gerçekten. ordan da bir şey çıkmadı yani.
tek hatırladığım çektiğim fotoğraflardan 2 tanesini ödeve uyarlamış, bu ödev için çektim deyip götürmüştüm.
e artık çeneme kuvvet. ne gelirse aklıma söyler ben bu dersi geçerim. yaparım. evet evet yaparım.
yaparım di mi yaa?



sınav sonrası gelen edit: bu yazıyı okuyan şahıs bi de şunu okuyuver. belki de aradığım çocuk sensindir.