Mayıs 20, 2011

dur dur dur dur, dur bi dinlen azıcık.

şöyle bir 3 haftadır falan ben leyleği havada gördüm. durduğum yerde duramadım, oturduğum yerde oturamadım. eve zoraki ihtiyaçlar dışında pek uğramadım. duş al, üstündekileri değiştir, ve hemen çık. gezdim, tozdum, ve hatta cozuttum.

hangi klüp hangi partiyi yapmış, hangi üniversitede hangi festival varmış, kim nerde ne konseri vermiş, hepsi benden soruluyordu. taşoda konserleriyle başlayıp, F1 pit stop partiye takılıp, sports festle coşup coşturup, sortie'yle peak yapıp asmalımescit sokak partisiyle duruldum. artık "bi dur be kızım" dedim.

sabah okula diye çıkıp, önce starbucuks sonra tavacı recep sonra bibuçuk sonra asmalı olmadı thales...... sonra biiiiiiiipppppp.......... bir yerden sonra bünye kaldırmıyor tabii, ne kadar kaldırabilir ki zaten. bir karış boyum var, kilom desem o da bir torba çimento kadar bile etmiyor. neyi nereye taşısın zavallıcık. sonra "out of order" oluyorum.

dünden beri evimdeyim, günde 12 saat falan uyuyorum. havalar da bir garip zaten, tam evde film izlemelik. sabahları çıkıyorum boğazda yürüyüş yapıyorum, sonra ahmak ıslatan yağıyor, ve ben ahmakça ıslanıyorum.

falan filan işte ya. gezdim tozdum ya insanların gözüne sokayım istiyorum. ondan yazdım zaten bunu da. pek bir gereksiz oldu. boşuna okudunuz sanki, aman olsun boşverin, okumak iyidir, okumak güzeldir, okumak candır!