Kasım 12, 2012

ben zaten en çok aşurenin içindeki kurufasulyeleri severim.

-bazen geri dönerler
+ve bazen asla geri dönmezler
-bazen sırf dönebilmek için giderler
+bazen de kalmayı beceremediklerinden. onlar dönemez işte bak.
-bazen de dönmek istemezler zaten.
+amaan bazen dönseler de sen istemezsin zaten.
-her şeyin başı su.
+su önemli. suyun başı kimdeyse söz onun kızım ayağı denk almak lazım
-aşure de ne tuhaf tatlı. kurufasulye falan var içinde.
+sırf senin için aşure yapmak istiyorum. dr oetkerciğim yardım ederse bi de enerjim olursa bir gün.
-mmm ne severim ama. bi de o gece ne geceydi ama.
+öyle geceleri özledim yahu. yaparsam sevsen de sevmesen de o fasulyeleri tek tek yediririm adama bilirsin.
-her türlü yerim, bilirsin. bi de şey var, çılgın fırın poşetleri ve tavuklar.
+bozuk tavuklar. baya baya bozuk tavuklar. bkz. kedi bile yemedi.
-bi de şey var. dötyüdünde yalnıd gedzen yıldıdlar
+ooof off onu unutmuşum ya ben. m&m bağımlısı peltek şantör.
-aman unut gitsin. zaten binlerce yıllık insanlık tarihinde kıyamet kopmaya karar verse gelir bizi bulur.
+sevgiliyi yerler diye korkuyorum.


- görüyorsun dürüstlük ağır bastı yok canım bile diyemedim. ve hatta ama sempatik bile diyemedim.
+ aman seni de biliyoruz. denizi de gördük.
- hayatta standart sapma diye bir şey var.
# bakın bana bi standardım olmadığı için sapmam da olmuyor.


# ilkokuldayken resimli ingilizce sözlük aldırırlardı bize. hah bu o esnada staring'in sözlük karşılığıydı işte.


- euro euro olmaktan çıktı. para değerini kaybetti. bildiğin kokuyordu.
+ başlarda pofidik pofidikti. sonra düz taban oldu.


# bu yeşilli kimmiş ya? çok tuhaf duruyor.
- ?????
+ ?????
# kim ya?
- oha kızım, kızın sevgilisi o.
+, -, # puahahahhahahahahahah


- e bu bildiğin miss piggy!
# çiirrkiiiinnn.
+ ay evet evet evet evet. :))))


+ minimum 13 cm kızım. 18 cm'e kadar çıkıyor. bi de kesiyorlar. sonrasını sen düşün.
- e artık yandan yandan.
+ o fizik kurallarına aykırı.


# abi şehir dışından geldim. sen iki adım öteden gelemedin. sevişme? ön sevişme?
# ön sevişmeyse haber ver boşa beklemeyelim.
# baaakk ses yok.


+ the girl next door

- komşu to be


+ çocukta şeytan tüyü var, sevdiriyor kendini.
- sana esmer olsun yeter zaten.
+ yok her zaman değil. bak mesela bunun sevgilisini beğenmiyorum.


- abi iki kız fotoğraf koymuşuz, one like var. o da bu! o kadar mı yaşlandık lan?!


+yaa ben bu m&m'lerden istemiyordum ki. bunlar fıstıklı.
- senin kadar anlamıyorum kızım ben bu m&m'lerden. hangisinden istiyorsun.
+ bunlar fıstıklı.
- peanut yazıyor üzerinde, evet.
+ yer fıstığı işte.
- sağol arada ingilizce kelimeler de öğretiyorsun.
+ ya ben bunlardan istemiyordum ki.
- ay tamam hangisinden istiyorsun söyle. maldivlerden dönerken alırım.
+ bok.


işte tüm bu geyikleri kahkahalarla yapabildiğim arkadaşlarım var benim.
evet şanslıyım, kıskanabilirsiniz.