Ekim 05, 2010

just let me free

yok arkadaşım
olmuyor, yapamıyorum.
"Ders" olayını sevmiyorum, sevemiyorum.

kitap okuyayım, seve seve
yazı yazayım, güle oynaya
sınavlara çalışayım, tamam
quizlere gireyim, projeler hazırlayayım, onlara da tamam
ama bana "Derse gir" deme!!!!

futboldan hiç bir halt anlamayan, futbol maçlarını hiç sevmeyen, ofsaytın tam olarak ne olduğunu bile kavrayamamış biri olarak Manchester United'la Liverpool arasında geçen 90 dakika bile, hangi ders olursa olsun, blok yapılan bir derste geçen 90 dakikadan daha tercih edilebilir olmuştur benim için..

ben ki "o kadar okuyamam ben" deyip tıp seçmemiş bir insanım. "oldu canım, 6 sene üniversite okuyayım, bir de yetmezmiş gibi tekrar sınava girip en az 5 sene daha okuyayım.imkan dahilinde bile değil!!" diye şu aralar intern doktor olan abimin "sen de doktor ol" ısrarlarına göğüs germiş bir insanım.
şimdi de "Acaba master mı yapsam? Londra'da bir okula mı başvursam, Avrupa'da bir yeri mi tercih etsem?" diye düşünüyorum.

kendimi tanımıyor olsam neyse de..
2 sene daha oku, üstüne tez yaz...
ben??
yok yok, olmaz, olamaz, olabilemez..

artık bir senior olmak koysa da zaman zaman,
okul bitmesin ya desem de,
öğrencilikle haşır neşir ilişkime senelerce daha devam etmek istesem de,
bu Boğaziçi'ne, Boğaziçi'li olmaya özgü bir durumdur.

bu sebepledir ki,
bu sabah derste geçen 100 dakikanın ardından,
gelecek planlarıma farklı bir yön çizmeye karar verdim.

eğitim sistemine sesleniyorum,
just let me free!!!!!!