Haziran 25, 2014

çok istikrarlı bir insanım.

dünya'nın en maymun iştahlı insanlarından olarak son yıllarda bazı konularda gösterdiğim istikrar beni tanıyanları epey şaşırtmıştı. en başta 2 yıldır aynı adamla birlikte olmam; evet canım buloog 2 yıl oldu ama çok dillendirmiyoruz, malum ben süreyi idrak ettiğim zaman saçma triplere girebiliyorum. ikinci olarak da 1 yılı aşkın süredir aynı şirkette çalışıyor olmam.

ama sıkıldım. gerçekten çok çok sıkıldım. insanlardan, insanlarla uğraşmaktan, işten. bazen durup diyorum ki, senin hayatın bu denli basit şeylerle uğraşacak kadar değersiz değil, siktir et hepsini. bas istifayı git yaz boyu tatil yap. eylülde her türlü bir iş bulursun zaten.

sonra overreact ettiğim kanısına varıyorum. aslında varmıyorum da kendimi biliyorum, kesin fazla tepki veriyorumdur, zaten regl de olucam oturayım oturduğum yerde diyorum. ah pms, hep senden ötürü bunlar.

anneme dedim ama dün, her an "anneeee ben yine istifa ettim" demek için arayabilirim diye. kadın gayet normal karşılayıp "e kızım 1 yıldır aynı yerde çalışıyorsun, rekor kırdın. biz zaten bekliyoruz senden böyle bir şey. bırak işi gel tatil yaparız beraber" dedi. benim bu manyaklığım hep aileden.


bi de bu şarkı çok güzel. hadi güney fransa kıyılarına tatile gidelim. ama aşağısı kurtarmaz, illa güney fransa olacak.
nouvelle vague - dance with me