Eylül 16, 2012

vak vak donald duck

NR1 tv'deki 80ler temalı program beni benden aldı. Arkadaş, bir insan çıkan bütün şarkıları mı bilir, hepsine mi eşlik edebilme kapasitesine sahiptir. Bendeniz baya baya 90lar çocuğuyum halbuki. 80 döneminde portakalda vitamin bile değildim, o kadar yani. (kendimi biraz daha küçültürsem cebe sığabilirim bence. ay tamam 88 doğumluyum, 24 yaşındayım, eşşek kadar kız oldum.)

neyse, bodur tavuk her daim piliç deyip bu konuyu kapatıp tekrar 80lere dönelim. Ulan ben bu kadar şarkıyı nerden biliyorum, diye düşünürken "sertaç" diye bir ampul yandı kafamın yanında. lisedeki bilmem kaç dönem üstümden bir şahsı muhterem. playlistini bizim forumdan paylaşma inceliğini göstermişti kendisi, müzik arşivi dillere destandır ve kendisi birazcık 80ler takıntılıdır da.

brother louie, one way ticket, you are my heart you are my soul, dancing queen, big in japan, daddy cool, billie jean, hello, eye of the tiger, love me do....

sabah sabah güldüm bir sürü.
teşekkürler sertaç ve sertaç'ın 80ler takıntısı.



bu da sabah neşesi olsun benden blogseverlere.




* programın adı retrospektif'miş. şimdi reklam arasına girerken söylediler. iyiymiş güzelmiş denk gelinilirse izlenilebilirmiş. karpuz kabuğundan gemiler yaparmış.