Ağustos 28, 2010

feedbackimi de alır giderim..

dün muhteşem bir finalle bu yaz için iş hayatıma son verdim.

acı tatlı 7 haftalık bir dönemi, bol kahkahalı bol öpücüklü bol iyi dilekli bir günle sonlandırdım.
bir de fazla donmuş bir rokoko ile.

ekibim gidişimin şerefine pasta keselim demiş, bir adet dondurmalı pasta almışlar. daha doğrusu dondurmadan pasta almışlar. bütün ekibin "iyi ki geldin merve" diye bağırışı eşliğinde tuğhan elinde pastayla geldi. komiklerdi, komiktim... pastayı keseyim diye beklediler, ama beceremedim. bıçağı sapladım ve öyle kaldı. sonra verdik gazı tuğhana, aslansın kaplansın yaparsın şeklinde, e adam artık mecbur; kesmeyip de karizmayı mı çizdirsin..kesti, iki eliyle bıçağa ve pastaya şiddet uygulayarak.. pasta bir şekilde kesildi ama pek yenemedi, dondurma nasılsa deyip yalayanlar oldu..

sonra tuğhan, hadi gel senle pastalarımızı benim odada yiyelim, dedi. pasta aldığım ilk lokmada kaldı. sağolsun müdürüm o ilk lokmayı da boğazıma dizdi.

efenim, hani ben memnun değildim, pek bir sıkılmıştım falan ya.. meğerse onlar da öyleymiş. geldiğim ilk 2 haftada çok sıkılmışım, bunu çok belli etmişim, çok soğuk davranmışım. hatta tuğhan, "bu kızla görüşmedeki kız aynı mı yani?" diye düşünmüş. çok şaşırtmışım onu, görüşmede çok sıcak, çok konuşkan, güleçyüzlüymüşüm; ama ofiste nemrut hatunun teki olmuş çıkmışım. tabii o tam olarak bu kelimeleri kullanmadı durumu anlatmak için. son 2 haftadaki bana bayılmış ama, işte ben buymuşum. espriler, kahkahalar, çalışmalar...
bütün ekipten feedback almış, beni çok sevmişler. çok çabuk öğreniyormuşum, çok hızlı çalışıyormuşum, hemen durumu kavrayıp gerekenleri yapıyormuşum. gerçi hızlı çalışma kısmını daha önce tuğhan sitemkar bir şekilde dile getirmişti ben iş yok sıkılıyorum dediğimde "sen de çok hızlı çalışıyorsun canım, 1 haftalık işi 3. günde teslim ediyorsun" diye..

konuşma karşılıklı olarak feedback şekline dönüşünce ben de epeyce bir konuştum, zaten çok konuşurum bir de nasılsa son gün diye iyice çenem düştü. düşündüklerimi oldukça nazik bir dille aktardım. şikayetlerimi söyledim. kimisine hak verdi, kimisini savundu. baktım ki konuşma ilerledikçe benim itiraflar da artıyor, dedim kendime kızım daha abuk sabuk bir itirafta bulunmadan çık şu odadan.

sonuçta, bütün ekiple kucaklaşarak ayrıldım, bizi gelişmelerden haberdar et tembihleriyle. sıkılmış da olsam bazen bırakıp gidesim de gelmiş olsa hatta bazen işten ve iştekilerden nefret de etmiş olsam harika bir ekiple harika bir deneyim yaşadım..

IMS Health satış ekibine sonsuz teşekkür eder, feedbackimi de alır giderim efenim ben..

artık yolcudur abbas bağlasan durmaz ;)