Ağustos 21, 2010

erken kaybedenler

irem bahsetti ondan ilk.
mutlaka oku, dedi.
dediğini yaptım, hemen ertesi gün gidip aldım kitabı.
o akşam da okuyup bitirdim.

benim özel kitaplarından artık o da.
tekrar tekrar okuyacağım kitaplardan.
kitaplığın tozlu raflarında kalmayacak olan kitaplardan.

erken kaybedenler, kitabın adı.
emrah serbes de yazarının...

yoldan çıkmış bir neslin manifestosu diye tanımlıyor yazar kitabını. toplam 8 hikaye var kitapta, hayatta erken kaybetmiş olan 8 erkeğin hikayesi. gerçek, yalın hikayeler bunlar. "her hikaye kaybetmenin hem mizahi hem de hüzünlu bir şekilde gönülden tasviri.."* bu hikayelerle belki erkek arkadaşınızı daha iyi anlayacaksınız, belki de kendinizi...

ben aldım, okudum, çok beğendim.
siz de alın, okuyun.. eminim beğeniceksiniz...


p.s. emrah serbes'in bazı yazılarını okumak için burayı tıklayabilirsiniz.

* ekşisözlükten alıntıdır..