Temmuz 07, 2010

şarkılardır beni benden alan

şarkılardanmış meğerse benim son günlerdeki depresif hallerim..
dinlersen en hüzünlü aşk şarkılarını özlersin uzaktaki sevdiceğini pek tabii..
dinlersen sertab, levent, sezen üçlüsünü okursun lanet kaderine..

bir playlist yapmışım ki efenim sormayın gitsin...
sen de başını alıp gitme ne olur'la başlıyor, beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın'la devam ediyor. veremem sana acımı'yı da eklemişim ki kimse tutamasın da depresyon denen girdabın derinliklerine süresiz tatile çıkabileyim.
levent'in yeni şarkısı favorim olmuş, aşk mümkün müdür hala. gripin akşamlarla ikinci sırayı almış top listemde. ceynur'dan ötesi yok'u dinlemişim oturup yeni bir yazı yazmışım, öyle sevdim ben onu diye.

ama fark ettim, acı bir şekilde olmuş da olsa içinde bulunduğum ahval ve şeraitin vahametini idrak edebildim. bu sabah tartıda 5 ile başlayan sayılara çıkmış olduğumu kocaman olmuş gözlerle gördüm.

kaç gündür içimdeki boşluğu doldurmak maksatıyla; adana dürüm olsun, urfa kebap olsun, lahmacun olsun, iskender olsun, lazanya olsun, çekirdek olsun, çikolata olsun, krep olsun elime geçirdiğim her şeyi yedim.
şarkıları dinledikçe depresyon katsayım arttıkça içimdeki çikolata miktarı da artsın istemişim; oturup bir kilo profiterol yemişim mesela. evet yapmışım, hatta yaptım.

sonuç mu??

yıllardır 47-49 arası giden gelen kilom olmuş mu size 51...
şimdi diyeceksiniz ki 'amaaan canım ne var 51'de'. 51'de bir şey yok zaten, sorun benim 1.60ı bile bulmayan boyumda.
anlaşmazlığı bir karış olan boyumla her gün biraz daha büyüyen göbeğim yaşıyor. korkmuyor değilim hani yakında enine boyuna bir insan olacağım diye, eniyle boyuyla bir!!

peki, ne mi yaptım?

hemen playlistimi değiştirdim. lady gaga, beyonce, shakira, tarkan, serdar, demet takılıyorum artık. devamlı dans eder haldeyim, koşuşturup duruyorum. depresyondan aşk acısından da eser kalmadı.(special thanks to demet) ne kadar çok hareket o kadar az kilo o kadar az hüzün...
yarından tezi yok spora da başlıyorum, bu akşam jübilemi yapayım da bir.

hele bir tekrar 47 olayım, o zaman görüşürüz sertab, levent, sezen üçlüsü ve de depresyon dehlizleri...