Şubat 28, 2013

ilgililere duyurulur!

şımarıklığım üzerimde. extra extra derecede. onun aşkı bana extra large'taki gibi benim şımarıklığım bugün herkese extra large. sadece bugün mü? hımm, hayır değil.
ben bu sene doğum günümde sürpriz parti yapmaya karar verdim. daha mantıklısı bana sürpriz parti yapılmasına karar verdim. açık hava bir yer olsun lütfen, teras falan. kocaman bir pasta, çok güzel olsun pastam. şeklen. tadı çok mühim değil. müzik, eğlence. küçük ayrıntılar. detaycı bi insanım, ne var. bi de bir sürü fotoğraf, evet o konuda da manyağım. bilmiyor değilsiniz zaten.
ben kırmızı bir elbise giyicem, şimdiden söyleyeyim. siz giymeyin. o gecenin yıldızı benim.
bi de ben 26 değil 25 oluyorum. farklı bir şey iddia edenin kafasını kırarım.
hadi bakalım gençler*, elinizi çabuk tutun. 26 temmuz'a kaç gün kaldı şunun şurasında.
sadece 148 gün.


* bu yazıda bahsi geçen gençler bence kendilerini biliyorlar ama ben yine de yazayım. maksat bir karışıklık olmasın. bilgin, sarıdal, sağlam üçlüsü! bu organizasyon sizin elinizden kaçmaz diyorum. sevgili anarat'tan da bazı konularda destek alabilirsiniz belki.

öptüm.mucuk.