Şubat 28, 2013

çok romantikim.

7 yıl önce falan dinlemiştim pinhani'yi ilk. kuzenim söylemişti galiba, mehmet de cdsini vermişti bana dinle diye. uzun zaman sadece bunu dinlemiştik sevil'le. öyleydik zaten takardık, zakkum'a da o zaman takmıştık.

az önce radyoda aşağıdaki şarkı çıktı. dinlemiyordum epeydir. ne güzel sözleri vardır, uyur belki hep yanında ilk sevgilin kendi solunda. ilk sevgilisi olanların romantik şarkısı olmaya en önden aday aslında.
ama benim bu şarkıda takıldığım cümle başka, annen baban kendi çapında abin bile 47 yaşında dediği cümle. duyduğum anda aklıma "ohhaa, o zaman ben de 45 yaşında oluyorum. yok devenin nalı diyorum." ve şarkı yaratması gereken bütün etkiyi kaybediyor.

evet arkadaş, romantizme yaklaşımım budur.
ama şarkı güzeldir, keşke kavak yelleri gibi bi diziyle piç olmasaymış.