Aralık 31, 2011

2011 sucks, 2012 probably!!!

2011 beklentilerimi karşılayan bir yıl olmadı. gerçi beklentim neydi onu da pek bilmiyorum ama, neyse. sonuçta durup düşündüğümde, ıııııııııı, şeeyyyy, evet durup düşündüm, ve aslında bu yıl çok güzel bir yıldı onu fark ettim.

aslında bu yazıdaki amacım 2011e giydirmek, muhtemelen 2012 de böyle olacak demekti. o doğrultuda girmiştim yazıya. doldurmuştum kendimi, ne iğrenç bir yıldı bu ööğğk falan diye. ama olan biteni, yaşananları düşününce hep gülümsedim. ne güzel bir yıl geçirmişim lan ben dedim.

canımın içi okulumdan mezun oldum. 4.sınıf kafası candır dedim. güney kampüsün çimlerinden kazındım. ib'nin çatısından indim. manzarayı adım adım arşınladım. petekte oturmadığım yer kalmadı. sırılsıklam ıslandım. yattım güneşlendim. binlerce fotoğraf çektim. rakı shotı keşfettim. arkadaş hatrına heavy metal konsere gittim kafa salladım. bon jovi konseriyle coştum. tolga'nın omuzlarında jon bebeğim, gitme gel kal bizle diye bağırdım. mezun oluşumu kutladım. tek gecede rock bara gidip kafa salladım, türkü bara gidip halay çektim, kareoke bara gittim "arkanı dön ve çık, istenmiyorsun artık" diye ciyak ciyak şarkı söyledim. sarhoş olup giden arabaya çarptım. cengiz abazoğlu'nda almayacağım mezuniyet kıyafetlerini denedim. yusuf yusuf dansı yaptım. canlı langırt oynadım. levent'i aldım geldim. sarışın yaptım kendimi. organizasyonun birinden diğerine koştum. içimdeki organizatörü açığa çıkardım. "ben seni öpmek istemiyorum ya" bile dedim ben bu sene.

yeni insanlar kattım hayatıma. canımı sıkanları attım gitti. ağlayana kadar güldüm, gülüne kadar ağladım.

poh poh perisiydim ben bu sene, bir ilgi delisiydim.
mutluydum ben bu sene.
güzeldi lan bu sene.