Ocak 06, 2011

hayat garip, insanlar daha da garip

evimin karşısında bir inşaat var. manzaramı azıcık gölgeliyor olsa da alıştım kendisine. zaten bana göre bir gecede dikti adamlar o 6 katlı apartmanı oraya. bir baktım yoktu, bir baktım vardı. "oha, bunu ne ara yaptılar lan buraya" diye şaşkınca tepki verdiğimde 6. kat tamamlanmıştı.

şimdi çatıda 3 işçi var. Biri kaynak yapıyor, biri poz veriyor, biri de elinde cep telefonu fotoğraf çekiyor. poz veren bakıyor, beğenmiyor, tekrar çektiriyor. anladığım kadarıyla arkasına köprüyü ve boğazı almaya çalışıyor. biraz da artistik durmaya çabalıyor. nedense içimden bir ses bu akşam facebooktaki profil fotoğrafı değişecek diyor.

ben de işte oturdum ders çalışmaya çalışıyorum. 3 saat sonraki finalime çalışmayı bu sabaha bırakınca hoş olmadı tabii ama, oldu bir kere. yapıcak bir şey yok artık. neyse ben çalışmaya devam edeyim, şu perdeyi de kapatayım.