Eylül 17, 2010

aşk denen şey, adama gözünün önündeki kaldırımı fark ettirmez arabanın sağ ön lastiğini patlattırırmış..

küüt!! diye bir sesle durdum, daha doğrusu durmak durumunda kaldım.
baktım arabanın sağ tarafı yaklaşık 20 cm havada duruyor.
park yeri ararken nasıl olduğunu hala çözemediğim bir şekilde kendimi kaldırımın üzerinde buluverdim.
gayet sakindim, kendimden beklemediğim kadar hem de.
geri vitese geçtim kaldırımdan indim.
bir adam penceremi tıklattı, açtım, ' tekerleğiniz patladı' dedi.
'hı hı' dedim.
10 metre kadar gidip arabayı park ettim.
indim, baktım, tekerlek patlamamış resmen parçalanmıştı.
babamı aradım,
   baba ben arabanın lastiğini patlattım
   nasıl patlattın kızım
   kaldırıma çıktım. aslında arabayı park etmeye çalışıyordum ben. ama nasıl oldu anlamadım. o kaldırımı kim yaptıysa oraya..
   (bir kahkaha sesi) bagajda stepne var kızım, yedek lastik
   yani??? ne yapacağım ben onla??
   (bir kahkaha sesi daha) tamam kızım tamam, sen park et arabayı oraya, eve git, ben gönderir birini aldırırım.
   peki...