Mayıs 31, 2010

canım acıyor..

uyandım.. bilgisayarımı açtım.. malum siteye girdim.. ana sayfada defalarca postlanmış bir haber.. aynı haber..

'iskenderun deniz komutanlığına roketli saldırı...'

'6 asker şehit edildi...'

haberi okuduğum andan beri öylece, boş boş oturuyorum.. öylece, boş boş ekrana bakıyorum.. söylemek istediğim çok şey var.. ama susuyorum.. sesim çıkmıyor..

çığlık atmak istiyorum ama sesim çıkmıyor..

ekranda görüntüler aktıkça, gözyaşlarım da akıyor sessizce.. öylece süzülüyorlar yanaklarımdan aşağıya doğru..

'6 asker şehit edildi'
'canımız yandı'
'kahramanlarımız toprağa verildi'
'vatan sağolsun'

bu manşetlerle anlatılacak yaşananlar.. şehitler rakamlarda kalacak.. 'hain saldırıda ölen masum mehmetçikler' diye tanımlanacak..

bu kadar kolay olmamalı.. bu kadar kanıksanmamalı yaşananlar.. boşa üzüntü nidaları yükselmemeli.. birazcık daha samimi olunmalı.. birkaç saat sonra unutulup geçilmemeli, hiçbir şey olmamış gibi devam edilmemeli.. hiçbir şey olmamış gibi yaşanmamalı.. artık gerçekten bir şeyler yapılmalı..